Před odesláním zboží na reklamaci přiložte reklamační protokol s popisem vady, děkujeme.
V případě reklamace prosím postupujte dle návodu:
Stáhněte a vyplňte reklamační formulář, kde popíšete vadu, kterou Vaše zařízení vykazuje další informace o nákupu. Vyplněný reklamační formulář přiložte společně s prodejním dokladem do zásilky. Prosím pamatujte, že bez platného prodejního dokladu (faktury) nelze zboží reklamovat.
V případě reklamace jakéhokoliv zařízení od Applu postupujte dle následujících pokynů. Před odesláním se odhlaste z funkce Find my iPhone (iCloud) a zrušte kódový zámek obrazovky, popřípadě připište kód do reklamačního formuláře. V opačném případě riskujete zdlouhavé vyřízení reklamace, popřípadě zamítnutí (Apple zařízení s aktivní službou Find My iPhone nejsou servisovány jak námi, tak autorizovanými servisy). Zařízení doporučujeme před odesláním na reklamaci zálohovat. Za ztrátu dat v případě přehrání softwaru či obnově systému iOS neručíme.
Skvělej-Mobil
Luční 48
747 22 Dolní Benešov, Zábřeh
Jak vypnout službu Find my iPhone na dálku?
Toto je jediný způsob, jak službu deaktivovat vzdáleně, bez nutnosti osobní přítomnosti.
Záruční doba na mobilní zařízení je posuzována podle platného originálního záručního listu, potvrzeného datem prodeje mobilního zařízení, razítkem a podpisem prodejce. Záruční doba se automaticky prodlužuje o potvrzenou dobu prováděných záručních oprav v autorizovaných servisech.
Záruční doba automaticky zaniká v těchto případech:
Servisní úkony, na které se záruční doba mobilního zařízení nevztahuje:
Pokud bude během opravy zjištěno, že závada nespadá do záruky, hradí náklady na opravu majitel zařízení.
U pozáručních oprav na provedenou opravu a použité náhradní díly poskytujeme záruku v délce 6ti měsíců od data ukončení opravy.
V případě, že nebude shledána závada v SW není možno update SW považovat za opravu ve smyslu Občanského zákoníku.
Případné odstoupení od kupní smlouvy z důvodu zákonného nároku možno uplatnit pouze u prodejce.
Zákazník je povinen si zkontrolovat vnější stav přístroje po opravě, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Servis odstraní závady zařízení tak, jak byly zákazníkem udány do popisu závady a dle technologického postupu předepsaného výrobcem.
U použitého zboží se záruka vztahuje pouze na přístroj, nevztahuje se na baterii a příslušenství.